TYDZIEŃ 1. Co ptaki robią jesienią? (02.11 – 05.11) – zapoznanie ze zwyczajami niektórych ptaków oraz ich nazw – wdrażanie do uważnego słuchania – uwrażliwianie na piękno przyrody – doskonalenie sprawności manualnej – wdrażanie do prawidłowego stosowania określeń: wysoko – nisko – zachęcanie do wspólnej zabawy – wdrażanie do prawidłowego rozpoznawania części ciała – poznanie niektórych ptaków żyjących w Polsce – rozwijanie logicznego myślenia – wdrażanie do cierpliwego czekania na swoją kolej podczas udzielania odpowiedzi.
TYDZIEŃ 2. Jestem małym patriotą (08.11 – 12.11) – wzbogacanie słownika dziecka o nowe słowo – patriota – rozbudzanie uczuć patriotycznych – kształtowanie szacunku do bohaterów narodowych – budzenie u dzieci dumy z powodu tego, że są Polakami – doskonalenie sprawności manualnej – doskonalenie umiejętności dostrzegania rytmu i kontynuowania go – utrwalenie nazw kolorów: biały, czerwony – zapoznanie z piosenkami żołnierskimi – zapoznanie z legendą o powstaniu państwa polskiego -rozwijanie zainteresowań historią Polski.
TYDZIEŃ 3.Jesienna pogoda (15.11 – 19.11) – utrwalenie charakterystycznych cech jesieni – ćwiczenie pamięci – wdrażanie do uważnego słuchania – ćwiczenia w rozpoznawaniu liści – doskonalenie umiejętności tworzenia zbiorów ze względu na jedną cechę – utrwalenie nazw drzew liściastych – rozwijanie spostrzegawczości i zmysłu obserwacji poprzez wskazywanie charakterystycznych cech pogody – uwrażliwienie na odpowiedni ubiór stosowny do pogody.
TYDZIEŃ 4. Mój przyjaciel miś (22.11 – 26.11) – zachęcanie do nawiązywania przyjaźni – wdrażanie do aktywnego udziału w zajęciach – rozwijanie wyobraźni – doskonalenie sprawności manualnej – zachęcanie do wypowiadania się na określony temat – rozwijanie poczucia odpowiedzialności – kształtowanie spostrzegawczości – zapoznanie z historią powstania misia – zachęcanie do obchodzenia Światowego Dnia Pluszowego Misia – wdrażanie do wypowiadania się na określony temat.
TYDZIEŃ 5. Dbamy o zdrowie jesienią (29.11 – 03.12) – utrwalenie nazw owoców i warzyw – zachęcanie do spożywania owoców i warzyw jako źródła witamin – wdrażanie do uważnego słuchania – ćwiczenia w wyróżnianiu koła wśród innych figur – doskonalenie umiejętności grupowania obiektów według podanej cechy – doskonalenie umiejętności przeliczania elementów, zachęcanie do aktywności fizycznej.